Het antwoord op uw vraag!

Wenst u zich goed voor te bereiden op uw aan bezoek of verblijf bij Restaurant en Hotel de Barones en heeft u nog enkele vragen? Hierbij vindt u antwoord op de meest gestelde vragen. Wordt u vraag niet beantwoord of wenst u verdere informatie? Neemt u dan gerust contact op via nummer 0529 435 666 of via info@debaronesdalfsen.nl. Wij gaan graag voor u klaar!

 

Hoe is de rolstoeltoegankelijkheid?
Het restaurant is rolstoeltoegankelijk en beschik over een ruime invalidentoilet. Het hotel beschik helaas niet over een lift en is om deze reden dan ook niet rolstoeltoegankelijk.

Bieden jullie gratis internet?
Ja, u kunt gratis gebruik maken van onze wifi verbinding. De inloggegevens vindt u in de informatiemap op uw hotelkamer of kunt u vragen aan één van onze medewerkers.

Hebben jullie een lift?
Helaas beschikt ons hotel niet over een lift, al onze kamers zijn per trap te bereiken. Bent u minder goed ter been en wenst u een kamer die dicht bij de trap gelegen is? Geen probleem! Enkel zouden wij dit tijdig vernemen, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. U kunt dit aangeven tijdens het reserveringsproces, doorbellen of doorgeven per mail.

Kan ik een kinderbedje bijboeken?
Wij beschikken over één campingbedje, deze is te boeken tegen een kleine toeslag en is op basis van beschikbaarheid. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze receptie.

Kan ik een extra bed bijboeken?
Het is mogelijk om een extra bed te plaatsen op een Royale Tweepersoonskamer, op de overige kamers is dit niet mogelijk. Het plaatsen van een extra bed is enkel mogelijk op basis van beschikbaarheid en tegen betaling van een vergoeding. Voor meer informatie kunt u contact opnemen  met onze receptie.

Hebben jullie mindervalide hotelkamers?
Wij beschikken helaas niet over hotelkamers voor mindervaliden.

Moet ik toeristenbelasting betalen?
U dient toeristenbelasting te betalen als u verblijft in een gemeente waar u niet ingeschreven staat. De toeristenbelasting is niet inbegrepen bij in de kamerprijs of in een arrangement, mits anders aangegeven.

Bieden jullie ontbijt?
Ja, u kunt tegen vergoeding gebruik maken van ons heerlijke ontbijtbuffet. Het buffet bestaat onder andere uit diverse broodsoorten, diverse soorten hartig en zoet beleg, yoghurt, muesli, vers fruit, koffie, thee en versgeperste sinaasappelsap. Wenst u ontbijt bij te boeken en dient dit bijvoorbeeld gluten en/of lactosevrij te zijn? Wilt u dan zo vriendelijk zijn om bij uw boeking deze dieetwensen/voedselallergieën aan te geven.

Wat zijn de check-in en check-out tijden?
U kunt inchecken vanaf 14:00 tot en met 21:00, uitchecken kan op de dag van vertrek tot 10:00.

Over welke faciliteiten beschikt de kamer?
Op deze pagina vindt u meer informatie over de verschillende type hotelkamers en de faciliteiten.

Is mijn hond welkom?
Uw kleine vriend is van harte welkom in het restaurant en op het terras. Na een stukje wandelen met uw viervoeter kunt u hier rustig nog even na genieten. Echter, zouden wij het op prijs stellen wanneer u uw huisdier niet mee zou willen nemen in het hotel.

Ik heb dieetwensen en/of voedselallergieën, houden jullie hier rekening mee?
Wij proberen zo veel mogelijk rekening te houden met uw dieetwensen en/of voedselallergieën. Graag vernemen wij tijdig met welke wensen en/of allergieën wij rekening dienen te houden!  Al onze gerechten worden met de uiterste zorg samengesteld. Echter, kunnen wij helaas geen 100% zekerheid geven op de aan- en/of afwezigheid van allergenen.

Ik wil graag fietsen huren, kan dit?
Wij hebben helaas geen fietsen voor de verhuur. Wel hebben wij diverse adressen in de omgeving waar u fietsen kunt huren. Wij informeren u hier graag over.

Ik heb een cadeaubon ontvangen, kan ik deze inleveren?
Wij accepteren enkel cadeaubonnen die door onszelf zijn uitgeschreven. Wilt u een dinerbon cadeau geven? Wij maken graag een bon passend naar uw wensen. Meer informatie over de dinerbon/cadeaubon vind u hier.

Beschikken jullie over gratis parkeergelegenheid?
Ja, u kunt gebruik maken van onze gratis parkeerplaats, deze hoeft u niet te reserveren. Wij beschikken daarbij over enkele invalidenparkeerplaatsen nabij de ingang van het Restaurant.

Ik reis met het openbaar vervoer, hoe is de bereikbaarheid?
Vanaf het station in Dalfsen rijdt op weekdagen en op zaterdag een buurtbus (Synthus buslijn 591)  richting Restaurant en Hotel de Barones. Bekijk hier de actuele reis- en vertrektijden. De stophalte “Gerner Es” is gelegen aan het einde van de oprijlaan (+/- 2 minuten lopen).

Is uw vraag niet beantwoord?
Neemt u dan gerust contact op, wij helpen u graag verder via info@debaronesdalfsen.nl of via nummer 0529 435 666!