Hotel
Op deze pagina vindt u het antwoord op de veelgestelde vragen. Wordt uw vraag niet beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op via info@debaronesdalfsen.nl.
Hoe is de rolstoeltoegankelijkheid?
Het restaurant is rolstoeltoegankelijk en beschikt over een ruim invalidentoilet. Het hotel beschikt helaas niet over een lift en is om deze reden dan ook niet rolstoeltoegankelijk.
Waar bevinden zich de hotelkamers?
De hotelkamers bevinden zich in de twee linker gebouwen naast het hoofdgebouw.
Bieden jullie gratis internet?
U kunt gratis gebruikmaken van onze wifi verbinding. De inloggegevens vindt u op uw hotelkamer of u kunt het wachtwoord vragen aan één van onze medewerkers.
Hebben jullie een lift?
Helaas beschikt ons hotel niet over een lift, al onze kamers zijn per trap te bereiken. Bent u minder goed ter been en wens je een kamer die dicht bij de trap gelegen is? U kunt dit aangeven tijdens het reserveringsproces of doorgeven per mail.
Kan ik een kinderbedje bijboeken?
Wij beschikken over een kinderbedje. Deze is bij te boeken tegen een kleine toeslag en is op basis van beschikbaarheid. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze receptie.
Kan ik een extra bed bijboeken?
Het is mogelijk om een extra bed te plaatsen op een Royale kamer, op de overige kamers is dit niet mogelijk. Het plaatsen van een extra bed is enkel mogelijk op basis van beschikbaarheid en tegen betaling van een vergoeding. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze receptie.
Moet ik toeristenbelasting betalen?
U dient toeristenbelasting te betalen als u verblijft in een gemeente waar u niet ingeschreven staat. De toeristenbelasting is niet inbegrepen in de kamerprijs of in een arrangement, mits anders aangegeven.
Bieden jullie ontbijt aan?
U kunt dagelijks aanschuiven bij een uitgebreid ontbijtbuffet. Het buffet bestaat verse producten geleverd door de lokale, ambachtelijke bakker. Wij houden graag rekening met uw dieetwensen. Wenst u gluten- of lactosevrij te ontbijten? Dan horen wij dit graag bij uw boeking.
Wat zijn de check-in en check-out tijden?
Op de aankomstdag kunt u inchecken tussen 14:00 en 18:00 uur. Uitchecken kan op maandag t/m zaterdag tot 10:00 uur en op zondag tot 11:00 uur. Wenst u buiten de in- en uitchecktijden gebruik te maken van het hotel, neem dan voor de aanvang van uw verblijf contact met ons op.
Over welke faciliteiten beschikt de kamer?
Op deze pagina vindt u meer informatie over de verschillende type hotelkamers en de faciliteiten.
Zijn huisdieren toegestaan?
Uw hond is van harte welkom in het restaurant (met uitzondering van het diner) en op het terras. Echter zijn huisdieren niet toegestaan in de hotelkamers.
Ik wil graag fietsen huren, kan dit?
Wij hebben diverse adressen in de omgeving waar u fietsen kunt huren. Wij informeren u hier graag over.
Ik heb een cadeaubon ontvangen, kan ik deze inleveren?
Wij accepteren enkel cadeaubonnen die door onszelf zijn uitgeschreven.
Beschikken jullie over gratis parkeergelegenheid?
U kunt gebruikmaken van onze gratis parkeerplaats. Het is niet nodig om deze te reserveren. Wij beschikken daarbij over enkele invalidenparkeerplaatsen nabij de ingang van het restaurant. Daarnaast beschikken wij over twee laadpunten voor elektrische auto’s.
Ik reis met het openbaar vervoer, hoe is de bereikbaarheid?
Vanaf het station in Dalfsen rijdt op weekdagen en op zaterdag een buurtbus (Synthus buslijn 591) richting Restaurant en Hotel de Barones. Bekijk hier de actuele reis- en vertrektijden. De stophalte “Gerner Es” is gelegen aan het einde van de oprijlaan (+/- 2 minuten lopen).
Copyright ©2023 De Barones Dalfsen