Hotelinformatie

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u het antwoord op de veelgestelde vragen. Wordt uw vraag niet beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op via info@debaronesdalfsen.nl.

Hoe is de rolstoeltoegankelijkheid?
Het restaurant is rolstoeltoegankelijk en beschikt over een ruim invalidentoilet. Onze kamers zijn gelegen op de eerste en tweede verdieping. Het hotel beschikt helaas niet over een lift en is om deze reden dan ook niet rolstoeltoegankelijk.

Waar bevinden zich de hotelkamers?
De hotelkamers bevinden zich in de twee linker gebouwen, naast het hoofdgebouw. De kamers bevinden zich op de eerste en tweede verdieping.

Bieden jullie gratis internet?
U kunt gratis gebruikmaken van onze wifi verbinding. De inloggegevens vindt u op uw hotelkamer of u kunt het wachtwoord opvragen bij onze receptie.

Hebben jullie een lift?
Helaas beschikt ons hotel niet over een lift, al onze kamers zijn per trap te bereiken. Bent u minder goed ter been en wenst u een kamer die dicht bij de trap gelegen is? U kunt dit aangeven tijdens het reserveringsproces of doorgeven per mail.

Kan ik een kinderbedje bijboeken?
Wij beschikken over een kinderbedje. Deze is bij te boeken en is op basis van beschikbaarheid. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze receptie.

Kan ik een extra bed bijboeken?
Het is niet mogelijk een extra bed bij te boeken. Indien u met meer dan 2 personen komt overnachten, hebben wij een Junior suite beschikbaar voor 3 personen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze receptie.

Moet ik toeristenbelasting betalen?
U dient toeristenbelasting te betalen als u verblijft in een gemeente waar u niet ingeschreven staat. De toeristenbelasting is niet inbegrepen in de kamerprijs of in een arrangement, mits anders aangegeven. De toeristenbelasting bedraagt € 2,00 per persoon, per nacht.

Bieden jullie ontbijt aan?
U kunt dagelijks aanschuiven bij een uitgebreid ontbijtbuffet. Het buffet bestaat uit verse producten van de lokale, ambachtelijke bakker. Wij houden graag rekening met uw dieetwensen. Wenst u gluten- of lactosevrij te ontbijten? Dan horen wij dit graag voor aanvang van uw reservering.

Op alle dagen wordt het ontbijt geserveerd tussen 8:00 en 10:00 uur. Wenst u eerder te ontbijten? Dan maken wij graag een ontbijtpakket voor u klaar.

Wat zijn de incheck- en uitchecktijden?
Op de aankomstdag kunt u inchecken tussen 14:00 en 18:00 uur. Uitchecken kan op maandag t/m zaterdag tot 10:00 uur en op zondag tot 11:00 uur. Wenst u buiten de in- en uitchecktijden gebruik te maken van het hotel, neem dan voor de aanvang van uw verblijf contact met ons op.

Over welke faciliteiten beschikt de kamer?
Op deze pagina vindt u meer informatie over de verschillende type hotelkamers en de faciliteiten.

Zijn huisdieren toegestaan?
Uw hond is van harte welkom in het restaurant (met uitzondering van tijdens het diner) en op het terras. Echter zijn huisdieren niet toegestaan in de hotelkamers.

Ik wil graag fietsen huren, kan dit?
Wij hebben diverse adressen in de omgeving waar u fietsen kunt huren. Wij informeren u hier graag over.

Ik heb een cadeaubon ontvangen, kan ik deze inleveren?
Wij accepteren enkel cadeaubonnen die door onszelf zijn uitgeschreven.

Beschikken jullie over gratis parkeergelegenheid?
U kunt gebruikmaken van onze gratis parkeerplaats. Het is niet nodig om deze te reserveren. Daarnaast beschikken wij over twee laadpunten voor een elektrische auto.

Ik reis met het openbaar vervoer, hoe is de bereikbaarheid?
Vanaf het station in Dalfsen rijdt op weekdagen en op zaterdag een buurtbus (Synthus buslijn 591) richting Hotel en Restaurant De Barones. Bekijk hier de actuele reis- en vertrektijden. De stophalte “Gerner Es” is gelegen aan het einde van de oprijlaan (+/- 2 minuten lopen).